Købsbetingelser
Betaling
Newglow.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Mobilepay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
Newglow.dk bruger en godkendt betalingsserver, Nets EasyPay (også kendt som DIBS), der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Dine informationer kan således ikke aflæses.
Fragt og Levering
New Glow sender pakker på alle hverdage, med ordrer indgået inden kl. 12.00.
New Glow har valgt GLS, som samarbejdspartner når det kommer til fragt.
Vi forventer, at din ordre er leveret indenfor 1-3 dage, alt efter weekend- og helligdage.
Alle ordrer med køb på mere end 350 DKK giver fri fragt i hele Danmark. Alle køb med en ordresum mindre end 350 DKK giver adgang til leveringstyperne:
– Privat omdeling: 45 DKK.
– Levering til valgfri GLS-pakkeshop: 39 DKK.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder udelukkende fejl i materialer, produktfejl og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening/håndtering af produktet.
New Glow vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang, hvis der er tale om et produktsvigt.
Hos New Glow kan du i udgangspunktet ikke returnere varerne af andre årsager end nævnte, da der er tale om hudplejeprodukter og at der dermed ikke kan garanteres for korrekt opbevaring.
Ved returnering
Rettes henvendelse til og til:
New Glow
kundeservice@newglow.dk
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav og eller uden omdeling.
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på newglow.dk.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet, og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter dette, returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på kundeservice@newglow.dk.
I meddelelsen skal du gøre os opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Dette gælder selvfølgelig ikke plomberede varer eller hudpleje i plomberet emballage.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt på newglow.dk, kan der sendes en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus,
Toldboden 2
8800 Viborg
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kundeservice@newglow.dk